Angelina - "Jag blev mobbad"

               

Angelina som valde att lämna Jersey Shore ännu en gång i säsong 2 talar nu ut om all drama i huset, "Jag blev så mobbad så jag orkade inte mer."
Vi som följt Jersey Shore sen säsong 1 vet att Angelina aldrig har varit speciellt omtyckt av resten av gänget. Nyligen i en intervju med tidningen Us Weekly berättar hon; "Jag har aldrig varit med om någon värre mobbning än den i huset. Mike kallade mig en smutsig hamster även fast jag städade huset upp och ner flera gånger, men MTV valde att inte visa det. Snooki brukade kalla mig hora till höger och vänster och Mike och Vinny brukade kalla mig en fet val. Jag brukade springa in på toaletten gråtandes. Men gränsen gick nog när Mike la en kondom med grädde i under min kudde. De pushade mig till en gräns där jag inte orkade med all drama."

Kommentarer
Postat av: MATILDA

allt bra med dig idag ?:D

2010-10-07 @ 22:07:05
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: jaa hon är så jävla grym!:)

2010-10-08 @ 13:47:55
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0