En kort intervju med Sammi



Är du fortfarande arg på Snooki och Jenni för att de inte berättade till dig att Ronnie var otrogen?
De var aldrig riktigt mina vänner. De tyckte att det verkade kul att skriva ett brev där de berättade att Ronnie var otrogen, jag tror att de egentligen bara ville skapa en dramatisk scen.

du tror att om de verkligen var dina vänner hade de berättat till dig på en gång?
Under hela tiden satt de där som om de inte visste någonting när jag frågade om de visste något. Om de hade varit mina riktiga tjejkompisar hade de satt sig ner med mig och sagt "Hey lyssna, detta är vad vi har hört om Ronnie". Men eftersom ingen i huset sa något så är de alla fake.

När du kollar tillbaka idag, visste du vad som pågick med Ronnie?
Verkligen inte. Hade jag vetat det hade jag aldrig haft en relation med honom.

Vad gjorde du för två år sedan? Och vad vill du göra härnäst?
Jag jobbade som assistent hos en ögon läkare. Det var svårt att få ihop de till hyran och annat man behöver. Idag lever jag på en helt annan nivå, det är otroligt vilka möjligheter jag får och vilka underbara personer jag får träffa. Mode och design har alltid varit ett stort intresse men vad som lockar just nu är att få jobba med hårförlägning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0