Ronnie - "Jag skämms över det jag gjorde mot Sammie



Ronnie och Sammie's förhållande har varit on and off sedan säsong 1 av Jersey Shore. Men i säsong 2 valde Ronnie att ta de hela till en annan nivå och vara otrogen mot Sammie ett x antal gånger. I en ny intervju med MTV förklarar han "När jag väl befann mig på klubben med de tjejerna tänkte jag för mig själv att jag var kung i Miami som hade så många tjejer flockandes runt mig. Men när jag kom hem till Sam den kvällen hade jag sån ångest, jag fattade inte hur jag kunde göra något så hemskt mot henne. Jag skämms verkligen."

Man vet inte vad man har förräns man förlorat det, eller hur Ronnie?

Kommentarer
Postat av: Anja

Bra bloggidé!

2010-10-09 @ 16:31:51
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0