Steve-O - "Jag blev dissad utav The Situation"



Steve-O som är känd från MTV's program Jackass erkänner att han är ett stort fan av Mike The Situation. Trotts det verkar inte Mike vela ta hänsyn till sina fans.. I en intervju nyligen berättar Steve-O "Jag gick fram till Mike på röda mattan och berättade att jag är ett fan, men han bara kollade på mig och sa "yeah whatever" och ignorerade mig. Jag blev såå dissad utav The Situation"
Mike försvarar sig med att säga "Jag mötte Steve-O och jag hörde att han verkligen ville träffa mig. Men när han kom fram till mig var det mitt på röda mattan och jag var mitt i en intervju och folk skrek hur mycket som helst. Jag sa dock hej till honom men eftersom tidningen EXTRA höll på att intervjua mig så hann de inte bli mycket mer än det."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0