Har JWOWW aggression problem?

JWOWW's ex pojkvän Tom Lippolis gick nyligen ut i en intervju där han berättar att ex flickvännen JOWOWW en gån högg honon med en kniv i armen under ett fylle bråk.
Tom berättar att den 6 mars 2010 blev JWOWW väldigt aggresiv mot honom när han kvällen innan hade tagit en bild med en tjej på en nattklubb. "Jenni blev väldigt arg och skrek många hemska saker till mig och vi båda skrek på varandra. Från toma intet tog hon fram en kniv och högg mig i armen. Det hela var så hemskt, mitt ben stack ut från armen. Jag besökte sjukhuset men jag ringde aldrig polisen. Dagen efter trodde jag att hon skulle be om ursäkt men hon sa bara att det var jag som fick henne att göra de, att jag fick skylla mig själv."

Kommentarer
Postat av: Erika

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 05:33:58
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0